Blog
  • Programy wsparcia sprzedaży
  • Aplikacje webowe
  • Strony internetowe
  • Programy lojalnościowe
  • Aplikacje mobilne
  • Data processing

30 stycznia 2023 (15:05)

Mindfulness w pracy – czy jest możliwy?

Mindfulness w pracy – czy jest możliwy?

Mindfulness, czyli praktykowanie uważności to narzędzie psychologiczne bardzo często wykorzystywane w życiu prywatnym, ale jak się okazuje – sprawdza się również w miejscu pracy. Czy skupienie uwagi faktycznie redukuje stres, pozwala zapanować nad chaosem firmowego podwórka i okiełznać własny automatyzm?

Więcej

25 listopada 2022 (19:08)

Testy manualne – chaos czy porządek?

Testy manualne – chaos czy porządek?

Jak mówi teoria testowania – testowanie jest nieskończone. Proces testowania oprogramowania powinien zacząć się od przygotowania test planu, który zawiera informacje: jak dokładnie powinny działać funkcjonalności, jakie ich części testowanie powinno pokryć oraz w jaki sposób je testować. Testowanie w IT dzielimy na manualne i automatyczne. Każde z nich ma swoje wady i zalety.

Więcej

29 września 2022 (17:00)

Skuteczność potwierdzona liczbami – w jaki sposób tworzymy programy lojalnościowe.

Skuteczność potwierdzona liczbami – w jaki sposób tworzymy programy lojalnościowe.

W jaki sposób tworzymy nasze programy wsparcia sprzedaży w koncepcji Lojalności 3.0? Zaczynamy od warsztatów z klientem, które mają na celu, m.in. identyfikację problemu i odbiorców. W kolejnym etapie analizujemy big data dostarczone przez klienta – dane sprzedażowe, efekty dotychczasowych działań – i wyciągamy wnioski. Dla zwiększenia efektywności pracy sił sprzedaży mocno wykorzystujemy grywalizację.

Więcej

29 września 2022 (16:55)

Motywacja, Big Data, Grywalizacja – jak tworzyć programy lojalnościowe przy wykorzystaniu najnowszych technologii

Motywacja, Big Data, Grywalizacja – jak tworzyć programy lojalnościowe przy wykorzystaniu najnowszych technologii

W obecnych czasach lojalność klienta jest nie do przecenienia. Chodzi o zaangażowanie i zbudowanie głębszego związku klienta (zewnętrznego lub wewnętrznego) z marką. W Lojalności 3.0 fundamentem tej relacji jest motywacja, big data gromadzona i analizowana per jednostka oraz grywalizacja.

Więcej

29 września 2022 (16:17)

Od karty z pieczątkami po aplikację z grywalizacją – jak rozwijały się programy lojalnościowe dla klienta

Od karty z pieczątkami po aplikację z grywalizacją – jak rozwijały się programy lojalnościowe dla klienta

Każda firma ma możliwość zbudowania wyjątkowej relacji ze swoimi klientami, posługując się narzędziami, które doskonale się sprawdzają – programami lojalnościowymi dla Klientów.

Więcej