Blog
  • Podcast
  • Programy wsparcia sprzedaży
  • Aplikacje webowe
  • Strony internetowe
  • Programy lojalnościowe
  • Aplikacje mobilne
  • Data processing

23 września 2024 (16:09)

Liczy się… CEL

Liczy się… CEL

Wraz z Gosią Jędrzejczak rozmawiamy o programach lojalnościowych i ich celach. Omówimy, jak programy powinny być skonstruowane, jak wyznaczać ich cele oraz czy program lojalnościowy zawsze jest wystarczający i trafny. Na te i wiele innych pytań odpowiemy w dzisiejszym podcaście.
Zapraszamy na solidną dawkę nowej wiedzy!

Więcej

05 września 2024 (16:55)

To już lojalność, czy jeszcze przyzwyczajenie?

To już lojalność, czy jeszcze przyzwyczajenie?

Dobrze działający program wsparcia sprzedaży lub lojalnościowy to nie lada wyzwanie nawet dla najprężniej działających firm na rynku. O tym, jak mu sprostać i od czego zacząć rozmawiamy z Przemkiem Kończakiem, Loyalty Program Expertem w Interactive Systems, od 18 lat aktywnie działającym w branży programów wsparcia sprzedaży.

Więcej

27 sierpnia 2024 (10:06)

Liczy się… biznes, sprzedaż, lojalność B2B i B2C

Liczy się… biznes, sprzedaż, lojalność B2B i B2C

LICZY SIĘ to podcast o budowaniu programów lojalnościowych i efektywnym zarządzaniu nimi. Analizujemy, dlaczego tego typu działalność jest kluczowa dla rozwoju biznesu, w jaki sposób wpływa na lojalność klientów oraz jakie strategie warto zastosować, aby wdrożenie programu lojalnościowego przyniosło sukces. Chcesz wiedzieć, jak zwiększyć zaangażowanie klientów? Zastanawiasz się, jak zbudować długoterminowe relacje? Posłuchaj!

Więcej

19 kwietnia 2024 (14:45)

Jak zorganizować konkurs, loterię lub sprzedaż premiową w programie lojalnościowym?

Jak zorganizować konkurs, loterię lub sprzedaż premiową w programie lojalnościowym?

Konkursy, loterie i sprzedaże premiowe są doskonałym narzędziem do zaangażowania klientów i budowy lojalności w programach wsparcia sprzedaży z uwagi na natychmiastowość gratyfikacji i proste zasady. W artykule omówimy kluczowe kroki, które pomogą w organizacji udanej loterii, konkursu lub sprzedaży premiowej w ramach programu lojalnościowego.

Więcej

07 listopada 2023 (16:13)

Zarządzanie czasem w pracy PM-a i w projekcie

Zarządzanie czasem w pracy PM-a i w projekcie

W dynamicznym środowisku tworzenia i koordynacji programów lojalnościowych, efektywne zarządzanie czasem staje się nieodzownym elementem sukcesu. Wielotorowe podejście, które uwzględnia oczekiwania klienta i perspektywę użytkownika, oraz zachowanie harmonii między pracą a relacjami biznesowymi stają się fundamentem tego procesu. Jak zarządzamy czasem w Interactive Systems i jakie ma to przełożenie na biznes?

Więcej

06 września 2023 (15:24)

Cykl życia oprogramowania w programach lojalnościowych

Cykl życia oprogramowania w programach lojalnościowych

Aby zapewnić skuteczność i sukces programów lojalnościowych, niezbędne jest odpowiednie oprogramowanie, które zarządza całym procesem. W artykule omówimy cykl życia oprogramowania w programach lojalnościowych, czyli kluczowe etapy i aspekty, które wpływają na ich funkcjonowanie.

Więcej

01 września 2023 (14:47)

Ile jest lojalności w programach lojalnościowych?

Ile jest lojalności w programach lojalnościowych?

Choć termin “lojalność” jest często używany, warto przyjrzeć się bliżej, czy programy lojalnościowe faktycznie przyczyniają się do rozwoju trwałych relacji z klientami. Odkryjmy kluczowe elementy, które mogą wpłynąć na budowanie autentycznej lojalności między firmami a ich klientami.

Więcej

29 sierpnia 2023 (17:21)

UX – cz. 2 – jak zacząć?

UX – cz. 2 – jak zacząć?

Zadaniem UX Designera jest dowiedzieć się jak najwięcej o użytkowniku, do którego kierujemy produkt. Wydaje się to proste, ale… którą metodę wybrać, aby była najlepsza w konkretnym przypadku? Jak przygotować się do przeprowadzenia badania i jak znaleźć właściwych kandydatów do udziału w badaniu?

Więcej

28 sierpnia 2023 (13:55)

Piramida lojalności a generowane zyski

Piramida lojalności a generowane zyski

Lojalność klientów jest kluczowym elementem sukcesu w dzisiejszym biznesie, ponieważ wpływa zarówno na politykę sprzedażową, jak i generowane zyski. Lojalny konsument to nie tylko stały nabywca, ale także ambasador marki, przyciągający nowych użytkowników. Poznajmy typy lojalności oraz piramidę lojalności konsumentów – narzędzie analizy i planowania.

Więcej

24 lipca 2023 (13:33)

Programy lojalnościowe dla Pokolenia Silver: szansa dla marek?

Programy lojalnościowe dla Pokolenia Silver: szansa dla marek?

Dobrze zaprojektowany program lojalnościowy buduje społeczność zaangażowanych konsumentów i poprawia ekonomię firmy, która go stosuje. Czy marki dostrzegają potencjał konsumentów w wieku 60+? Sprawdź w naszym subiektywnym przeglądzie.

Więcej