Blog
Wróć do wszystkich wpisów
27 sierpnia 2024 (10:06)

Liczy się… biznes, sprzedaż, lojalność B2B i B2C

Cześć, z tej strony Przemek! Dzisiaj skupiamy się na różnicach między programami lojalnościowymi skierowanymi do odbiorców biznesowych (B2B), a tymi dla konsumentów (B2C). Przyglądamy się także budowaniu lojalności w obu tych kanałach.

  • Programy B2B vs. B2C.
  • Budowanie lojalności w programach B2B i B2C.
  • Elementy budujące lojalność.

Posłuchaj nas na Spotify: ▶️Kliknij tutaj

Autor: Przemysław Kończak

Loyalty Program Expert

Posiada 20-letnie doświadczenie we wdrażaniu skutecznych programów lojalnościowych, aplikacji mobilnych oraz webowych.

Chcesz się z nami skontaktować - zadzwoń lub napisz

Dyrektor Zarządzający
+48 695 990 128

Co zyskasz, kontaktując się z nami?
  • znajdziesz rozwiązania dla swoich wyzwań;
  • poznasz mechanizmy aktywizujące partnerów B2B i klientów;
  • rzetelnie wycenisz i zrealizujesz pomysł na program lojalnościowy.

Chcesz się dowiedzieć, czy w pełni wykorzystujesz potencjał, jaki daje wsparcie sprzedaży?

Skorzystaj z naszego kalkulatora wydajności i sprawdź, jak to wygląda u Ciebie!