Blog
Wróć do wszystkich wpisów
27 sierpnia 2024 (10:06)
Liczy się… biznes, sprzedaż, lojalność B2B i B2C
Cześć, z tej strony Przemek! Dzisiaj skupiamy się na różnicach między programami lojalnościowymi skierowanymi do odbiorców biznesowych (B2B), a tymi dla konsumentów (B2C). Przyglądamy się także budowaniu lojalności w obu tych kanałach.
- Programy B2B vs. B2C.
- Budowanie lojalności w programach B2B i B2C.
- Elementy budujące lojalność.
Posłuchaj nas na Spotify: ▶️Kliknij tutaj
Autor: Przemysław Kończak
Loyalty Program Expert
Posiada 20-letnie doświadczenie we wdrażaniu skutecznych programów lojalnościowych, aplikacji mobilnych oraz webowych.
Chcesz się z nami skontaktować - zadzwoń lub napisz
Dyrektor Zarządzający
+48 695 990 128
m.jedrzejczak@interactivesystems.pl
Co zyskasz, kontaktując się z nami?
- znajdziesz rozwiązania dla swoich wyzwań;
- poznasz mechanizmy aktywizujące partnerów B2B i klientów;
- rzetelnie wycenisz i zrealizujesz pomysł na program lojalnościowy.
Chcesz się dowiedzieć, czy w pełni wykorzystujesz potencjał, jaki daje wsparcie sprzedaży?
Skorzystaj z naszego kalkulatora wydajności i sprawdź, jak to wygląda u Ciebie!