Strony internetowe
W zależności od celów, które klient chce osiągnąć w sieci, jak i potrzeb, które za pomocą strony internetowej mają być realizowane oferujemy:
- strony biznesowe, m.in. wizerunkowe i ofertowe
- strony e-commerce (także sklepy on-line z wielopoziomową strukturą dostępów i zarządzania contentem)
- landing page i blogi
- strony informacyjne
Tworzone przez nas strony mogą być integralnym elementem programu wsparcia sprzedaży lub niezależnym projektem, realizowanym ściśle pod wytyczne klienta lub zaprojektowanym przez nas w oparciu o data processing.
Dobrze zaprojektowana strona WWW to dla firmy niezwykle ważna sprawa. Ile razy, wchodząc na stronę firmy, szybko rezygnowaliśmy z jej przeglądania, bo ciężko było cokolwiek na niej znaleźć? Funkcjonalność i użyteczność stron WWW to nie tylko frazesy, ale rzeczywiście sprawy kluczowe. Na budowie stron WWW po prostu trzeba się znać – a my się znamy, dlatego projektowanie stron internetowych mamy w swojej szerokiej ofercie.
Nasi specjaliści przygotowują strony WWW typowo pod konkretne projekty sprzedażowe, czyli strony konkursowe, loteryjne lub dla programów lojalnościowych. Zwykłe akcje tego typu wymagają konkretnych zasad, regulaminu itp. – i to wszystko powinno mieścić się na profesjonalnie przygotowanej stronie WWW. Konsument, detalista czy hurtownik chcieliby zapewne z łatwością się po niej poruszać i szybko znaleźć wszystkie niezbędne informacje, funkcjonalności czy przekierowania. Tworzenie strony internetowej na wysokim poziomie to dzisiaj priorytet. Dobre narzędzie wsparcia sprzedaży bez dobrze zaprojektowanej strony, może nie dać oczekiwanych rezultatów.
Naszą mocną stroną jest jednak nie tylko projektowanie stron internetowych do konkretnych programów lojalnościowych czy loteryjnych. W naszej siedzibie w Poznaniu zrealizujemy każdego rodzaju zlecenie. Mamy wieloletnie doświadczenie w tworzeniu stron biznesowych, e-commerce – w tym sklepów on-line. Stworzyliśmy niejeden landing page, bloga czy strony informacyjne.
Tworzenie strony internetowej zawsze zaczynamy od ustalenia potrzeb i oczekiwań. Musi być ona ściśle powiązana z programem i w pełni funkcjonalna. Użytkownik nie powinien się na niej gubić, ale ma mu ułatwić na przykład korzystanie z programu lojalnościowego. Dbamy o to, by strony były intuicyjne w obsłudze.