Programy wsparcia sprzedaży
Programy wspierające sprzedaż to nasza specjalność. Tworzymy je i optymalizujemy od prawie 20 lat, a niektórzy nasi klienci są z nami już 18 lat!
Oferujemy programy wsparcia sprzedaży dla:
- dystrybutorów
- detalistów
- przedstawicieli handlowych
- konsumentów
Tworzymy programy dedykowane dla konkretnej grupy (np. tylko dla PH hurtowni) lub o wielopoziomowej strukturze (np. dla 3 poziomów użytkowników: odbiorca końcowy, PH hurtowni i wewnętrzne siły sprzedaży).
Podstawą stworzenia i prowadzenia każdego programu wsparcia sprzedaży jest analiza danych dostarczonych od klienta – tylko w ten sposób możemy zaoferować idealnie dopasowane i najbardziej efektywne narzędzie wspierające sprzedaż, niezależnie od tego, jaka grupa jest jego odbiorcą docelowym. Stale optymalizujemy prowadzone przez nas programy, reagując na bieżąco na potrzeby i zmiany rynku.
Programy wsparcia sprzedaży mogą mieć różny charakter ze względu na czas trwania i cele:
- długofalowe, które skutecznie zwiększają sprzedaż w perspektywie lat – dobrze zaprojektowany program to wyjątkowo skuteczne narzędzie, choć też stosunkowo kosztowne na etapie wdrożenia
- krótkoterminowe akcje wsparcia sprzedaży typu konkurs czy loteria – tańsze i szybsze do wdrożenia rozwiązanie niż klasyczne programy motywacyjne, przynosi szybki efekt i daje możliwość realnego wpływu na zachowania konsumentów.
Dobrze dobrany program wsparcia sprzedaży może pomóc firmie w podniesieniu sprzedaży i rozwinięciu biznesu. Gdy zaczynamy współpracę, naszym priorytetem jest poznanie swoich klientów, aby dobrać dla nich optymalne wsparcie sprzedaży. Naszym celem jest bowiem realne wsparcie i szukanie rozwiązań, dzięki którym klient poczuje, że jest zaopiekowany, ale przede wszystkim otrzymuje skuteczne rozwiązania.
Nasze narzędzia wsparcia sprzedaży są długo- i krótkofalowe i dobieramy je odpowiednio do potrzeb klienta. Dlatego tak ważne jest dla nas poznanie firmy, która oczekuje wsparcia sprzedaży. Lata praktyki pozwalają nam na stwierdzenie, że dobre rozpoznanie, czego oczekuje klient, ale także gdzie leży problem, to połowa sukcesu. Wówczas można dobrać idealne, skuteczne rozwiązanie. Jeśli czujesz, że moglibyśmy wspomóc Cię w aspektach sprzedażowych, zachęcamy do kontaktu i rozmowy.