Nasza Oferta

Data processing

Przeprowadzamy analizy bardzo obszernych baz danych, na podstawie których przygotowujemy optymalne i maksymalnie efektywne narzędzia wspierające sprzedaż. Operując na dużych zbiorach danych, dostarczonych przez klienta:

  • rozpoznajemy obecną sytuację rynkową klienta
  • krystalizujemy trendy porównując kolejne lata, szukając powtarzalności procesów i reakcji konsumentów

Na podstawie wniosków z analiz rekomendujemy najbardziej efektywne rozwiązania wspierające sprzedaż – w zależności od zidentyfikowanych potrzeb klienta mogą to być m.in.: programy motywacyjne lub/i lojalnościowe, akcje konsumenckie typu loteria czy konkurs oraz wsparcie w postaci aplikacji mobilnych, aplikacji webowych i dedykowanych stron internetowych.

Wnioski z analiz danych wykorzystujemy również do bieżącej obsługi i poprawy skuteczności funkcjonujących już programów (także stworzonych przez innych uczestników rynku).

Data processing w naszym wykonaniu to analizy podparte wieloletnim rynkowym doświadczeniem i współpracą z wieloma klientami, którzy na pewnym etapie potrzebowali naszego wsparcia. Przygotowując dla nich odpowiednie rozwiązania, braliśmy pod uwagę, w jakim punkcie znajduje się firma czy marka, analizowaliśmy zachowania jej konsumentów, to jak prosperowała w ostatnim czasie. Wszystkie te działania związane z data processingiem pozwalają nam dobrać najlepsze wsparcie sprzedażowe i narzędzia optymalne dla konkretnego klienta. Profesjonalnie sporządzona analiza baz danych jest niezwykle istotna i nie można jej pominąć. Zależy nam na długotrwałej współpracy przynoszącej efekty i zadowolenie klientów, dlatego data processing na najwyższym poziomie to również nasz priorytet.

Nie zawsze od razu wiadomo, czego oczekuje klient – klienci często sami tego nie wiedzą, a my jesteśmy po to, żeby pomóc im do tego dojść – dzięki skutecznej analizie. W zależności od analizy zaproponujemy program lojalnościowy, bądź którąś z akcji dla konsumentów, na przykład konkurs albo loterię. Każde narzędzie spełnia inne potrzeby i cele, dlatego tak ważne jest dokładne przemyślenie swoich wyborów.
Klientom, którzy korzystają już z innych programów lojalnościowych, dzięki analizie baz danych podpowiemy rozwiązania, dzięki którym będą one lepiej wykorzystane. Zdradzimy też, jak używać ich, by zapewniły jeszcze większą skuteczność.

Łukasz Fidych Business Develpment Director Interactive Systems