Data processing
Przeprowadzamy analizy bardzo obszernych baz danych, na podstawie których przygotowujemy optymalne i maksymalnie efektywne narzędzia wspierające sprzedaż. Operując na dużych zbiorach danych, dostarczonych przez klienta:
- rozpoznajemy obecną sytuację rynkową klienta
- krystalizujemy trendy porównując kolejne lata, szukając powtarzalności procesów i reakcji konsumentów
Na podstawie wniosków z analiz rekomendujemy najbardziej efektywne rozwiązania wspierające sprzedaż – w zależności od zidentyfikowanych potrzeb klienta mogą to być m.in.: programy motywacyjne lub/i lojalnościowe, akcje konsumenckie typu loteria czy konkurs oraz wsparcie w postaci aplikacji mobilnych, aplikacji webowych i dedykowanych stron internetowych.
Wnioski z analiz danych wykorzystujemy również do bieżącej obsługi i poprawy skuteczności funkcjonujących już programów (także stworzonych przez innych uczestników rynku).
Data processing w naszym wykonaniu to analizy podparte wieloletnim rynkowym doświadczeniem i współpracą z wieloma klientami, którzy na pewnym etapie potrzebowali naszego wsparcia. Przygotowując dla nich odpowiednie rozwiązania, braliśmy pod uwagę, w jakim punkcie znajduje się firma czy marka, analizowaliśmy zachowania jej konsumentów, to jak prosperowała w ostatnim czasie. Wszystkie te działania związane z data processingiem pozwalają nam dobrać najlepsze wsparcie sprzedażowe i narzędzia optymalne dla konkretnego klienta. Profesjonalnie sporządzona analiza baz danych jest niezwykle istotna i nie można jej pominąć. Zależy nam na długotrwałej współpracy przynoszącej efekty i zadowolenie klientów, dlatego data processing na najwyższym poziomie to również nasz priorytet.
Nie zawsze od razu wiadomo, czego oczekuje klient – klienci często sami tego nie wiedzą, a my jesteśmy po to, żeby pomóc im do tego dojść – dzięki skutecznej analizie. W zależności od analizy zaproponujemy program lojalnościowy, bądź którąś z akcji dla konsumentów, na przykład konkurs albo loterię. Każde narzędzie spełnia inne potrzeby i cele, dlatego tak ważne jest dokładne przemyślenie swoich wyborów.
Klientom, którzy korzystają już z innych programów lojalnościowych, dzięki analizie baz danych podpowiemy rozwiązania, dzięki którym będą one lepiej wykorzystane. Zdradzimy też, jak używać ich, by zapewniły jeszcze większą skuteczność.