Realizacje

  • Programy wsparcia sprzedaży
  • Aplikacje webowe
  • Strony internetowe
  • Programy lojalnościowe
  • Aplikacje mobilne
  • Data processing

Lato z Algidą

Program motywacyjny dla przedstawicieli handlowych hurtowni

Program wsparcia sprzedaży Algida

2004

start programu

128

oddziałów hurtowni*

1 327

przedstawicieli handlowych*

145 000

smsów rocznie ze wsparciem dla PH*



*dane za 2021 rok

W 2022 roku osiągnęliśmy pełnoletność we współpracy z Unileverem. Tak długi staż zobowiązuje do jeszcze bardziej wytężonej pracy, lecz również pokazuje, że nasza oferta to nie są czcze obietnice, składane jedynie na etapie przetargu, lecz skuteczna odpowiedź na wyzwania rynku i potrzeby klienta, realizowana systematycznie, długoterminowo, kompleksowo, w oparciu o przyjętą strategię.

Podstawowym celem programu jest zwiększenie sprzedaży lodów marki Algida, poprzez dostarczenie naszemu Partnerowi wiedzy o rynku i zachowaniach konsumentów oraz zapewnienie profesjonalnych narzędzi do podejmowania skutecznych biznesowo działań.  W naszej współpracy kluczowa jest terminowość zarówno na poziomie raportowania, jak i na etapie działań związanych ze wsparciem PH, m.in. za pomocą komunikacji SMS-owej. Zaawansowany – i przez kolejne edycje programu – rozbudowywany system raportowy pozwala reagować na rynkowe zmiany niemal w czasie rzeczywistym. W narzędziach analitycznych, które stale doskonalimy, nie zdarzają się błędy – w zasadzie nie notujemy reklamacji, z czego jesteśmy naprawdę dumni.

Poza analityką, w ramach projektu zapewniamy również m.in.: obsługę dokumentacji, uruchomionej infolinii i dedykowanego portalu, administrację stron internetowych i danych uczestników.

Technologie wykorzystane w projekcie:

PhpStudio RAccessExcel
Business Development Director

Dyrektor Zarządzający
+48 695 990 128

Skontaktuj się